دستگاه شارژ گاز كولر ماشين

دستگاه شارژ گاز كولر ماشين

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

دستگاه شارژ گاز كولر ماشين

۳ بازديد

در ادامه با نحوه كار، روش‌هاي نگهداري و راه‌هاي استفاده صحيح از كولر خودرو آشنا خواهيم شد.

 

در اين مقاله قصد داريم درباره دستگاه شارژ گاز كولر ماشين صحبت كنيم . و شما را با مراحل شارژ كولر ماشين آشنا كنيم .

به گزارش گروه رسانه هاي خبرگزاري تسنيم، زماني وجود تجهيزات رفاهي براي خودروها منحصر به گروه خاصي بود و به خاطر گرانقيمت بودن آنها مشتريان خاصي نيز جذ‌بشان مي‌شدند، اما امروزه اين تجهيزات فراگير شده و اغلب محصولات توليدي شركت‌هاي خودروساز با طيف وسيعي از آنها به مشتريان عرضه مي‌شود.

 

يكي از مهم‌ترين تجهيزات رفاهي كه جنبه عمومي پيدا كرده كولر و سيستم تهويه مطبوع است كه همزمان با تغييرات اقليمي جديد و گرم‌تر شدن زمين، نياز به آن در سال‌هاي اخير بيش از پيش حس مي‌شود.

 

با اين حال همه رانندگان از اين ابزار رفاهي در زمان مناسب بهره نمي‌برند. اين روزها بسياري از رانندگان حرفه‌اي را مي‌بينيم كه همچنان درگير باورهاي غلط گذشته هستند و با توجيه‌هاي نه‌چندان علمي و استفاده نكردن از نعمت كولر خودرو، تحمل گرما را به جان مي‌خرند.

 

در ادامه با نحوه كار، روش‌هاي نگهداري و راه‌هاي استفاده صحيح از كولر خودرو و دستگاه شارژ گاز كولر ماشين  آشنا خواهيم شد.

 

اجزاي تشكيل‌دهنده كولر خودرو

كمپرسور: كمپرسور، دستگاه حركت‌دهنده گاز مبرد در كولر اتومبيل است. اين قطعه حساس با گرداندن گاز در اجزاي  سيستم در واقع شبيه به قلب مجموعه عمل مي‌كند. كمپرسور گاز مبرد را از اواپراتور به داخل كندانسور و سپس به كپسول خشك‌كننده و مجدد به داخل اواپراتور به حركت درمي‌آورد. كمپرسورهايي كه در سيستم‌هاي كولر اتومبيل به كار برده مي‌شوند، بايد خواصي از قبيل وزن و حجم متناسب با قدرت موتور داشته باشند تا هنگام نصب براحتي در محل مورد نظر جاگذاري شوند و بار اضافي بر موتور اتومبيل تحميل نكنند. در ادامه مقالات با دستگاه شارژ گاز كولر ماشين با ما همراه باشيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.